Tusen stjärnor som tindrar

Torsdagkväll och jag har precis sett Revenge. Suuuperspännande! Men måste nog dra min uppmärksamhet till skolböckerna snart igen. Tänkte bara att det kanske var på tiden att jag uppdaterar vad som händer. Nog för att de inte är så mycke intressant för den delen :)
Efter sista uppdateringen kom Bult på besök å sedan hamnade jag på krogen med mina klasskamrater. Kul kväll!
Men så var det typ vad som hände förra helgen också.
I veckan har vi haft avslutning på hundkursen, Homer har blivit betydligt bättre men det är mycket kvar att arbeta med.
Jag har bytt ut alla gardiner till julgardiner och lägenheten är nästan julpyntad klart inför helgens julbord! Tror det kommer bli en suuperfest. Eller vad dum jag är, rockabillyfesterna blir alltid lyckade! :)
 
Jag är tyst och still och det ska mycket till innan jag blir exhalterad.
Men jag har en last som håller mig fast i ett järngrepp varje vinter.
När året är slut och snön ligger djup och slädarnas medar slinter...
 


Read more: http://artists.letssingit.com/falk-adolphson-lyrics-mer-jul-t26plxh#ixzz2DeIIzKbS
LetsSingIt - Your favorite Music Community
Jag är tyst och still
och det ska mycket till
innan jag blir exalterad.
Men jag har en last
som håller mig fast
i ett järngrepp varje vinter.
När året är slut
och snön ligger djup
och slädarnas medar slinter.

Read more: http://artists.letssingit.com/falk-adolphson-lyrics-mer-jul-t26plxh#ixzz2DeIIzKbS
LetsSingIt - Your favorite Music Community
Jag är tyst och still
och det ska mycket till
innan jag blir exalterad.
Men jag har en last
som håller mig fast
i ett järngrepp varje vinter.
När året är slut
och snön ligger djup
och slädarnas medar slinter.

Read more: http://artists.letssingit.com/falk-adolphson-lyrics-mer-jul-t26plxh#ixzz2DeIIzKbS
LetsSingIt - Your favorite Music Community

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0