Man drick för å glöm å sen kan man böre å dans!

Sitter på tåget som snart anländer till Sundsvall station. Där står en förmodligen iskall Mercedes och troget väntar. Brad var superbra och dom få dagarna i Stockholm också. Men det är svårt att förstå hur mycket folk det finns i denna stad! Har fått en riktig släng av lappsjuka och skulle vilja gömma mig hos kära mor och far med skoter och snö. Skoter och snö, det hoppas jag även att pistvakt ska bjuda på i december. Känner mig faktiskt lyckligt lottad just nu. Det händer mycket bra i den allt för gråa dystra vardagen. Sitter för stunden och lyssnar på dem, får många flashbacks. Minns när vi skulle lära Mikaela (damen utan taktkänsla) att dansa iklädd skoteroverall. Josefin som Jan-E. När vi körde in i ridhusväggen under showen, ja det är blev mycket tolkigt. Men julshowen med pistvaktstema blev riktigt bra! Skulle gärna göra en till!
Med det säger jag,
Mercedes 250D ta mig hem. Till den säng där ja hör hem! Jag ser röken från bodegan. Ja ta mig hem, till Racksund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0