Im a rockabilly rebel!

Nu ligger jag i soffan igen, blev en lång dag i soffan innan jag och Rebecka tog oss i kragen och åkte till stallet. Där gick vi en långpromenad med häst, hund och stavarna. Svettiga å hungriga hamnade jag hos Rebecka som bjöd på en god men som vanligt sen middag ;) Så nu har jag tagit mig hem igen och fastnat i höstlegender som självklart skulle gå på tv. När den är slut MÅSTE jag sova. Imorgon blir det ett bungypump pass halv 10 å sen diska, diska och diska!

Gårkvällen var suverän, men man kan ju inte förvänta sig mycket annat av en rockabillykväll! Kortfattat mycket dricka, bra sällskap, bra musik och god mat :)
slänger upp lite bilder jag stulit ifrån väldens bästa bultsyster!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0