Im a survivor

Onsdag förmiddag, jag som hade tänkt ha en ledig vecka i veckan lyckades inte. Snålheten vann, å jag har iof bara 16 timmar men det är ju två hela dagar när man skulle kunna göra något mycket roligare. Just nu tittar jag ut genom fönstret på jobbet och önskar med hela mitt hjärta att Ludde var här. Min älskade häst, men jag får väl nöja mig med lotus och Rikard istället. Vilket är ganska bra, eftersom den där Karljäveln har varit borta i 5 veckor och äntligen kommit sig hem, lovely! Och på fredag är det rosenström, lika lovely är det! Ja, jag tycker faktiskt att jag är värd en rejäl utgång på fredag när det är min första lediga helg på 7 veckor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0