What would you think of me now? So lucky, so strong, so proud?

Ja det fick jag svar på idag.
Har haft ett trevligt besök ifrån norr idag. Mycket gamla minnen och en heldel framtidsplaner blev det. Samtidigt som jag har varit fylld av ångest så känns det som att alla livets bekymmer har släppt idag. Jag vet inte allt men mycket vet jag, och idag har jag blivit tusen gånger klokare. En solig dag som jag försökt sova bort, men inte lyckats med. Men ack så mycket klokare jag är idag än igår.
Det stämmer nog som dom säger, man lär så länge man lever!
Snart måste jag börja laga middag och handla inför nattens jobb, jag ska skämma bort mig med fil och jordgubbar. Fy tusan så jag längtar till nattfikat! :)
Jag älskar dig runt jorden och tillbaka. Om jag trodde jag älskade dig till 100 % igår så vet jag idag att jag älskar dig till 200 %. Jag vet att jag alltid kommer ligga steget före dig, att få vänta på dig vid varje husknut. Jag vet att jag alltid kommer få vara orolig för att jag är the reacher och du the settler. Men jag kan inte hitta något bättre än dig, trots våra tvister och funderingar så innerst inne är du alltid bäst.

So lucky, so strong, so proud, so in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0