No promises

Så var snart dom jävliga dagarna över, söndagar och varannan måndag är inte alls kul. Jag tror att de flestas kroppar är inställd på att söndagar är jävla skitdagar. Men så har jag ju den där karljäveln som åker varannan måndag. Det är också skitdagar kan jag lova!
Alltså har jag haft en skitdag i soffan förutom min spännande ridtur med Rebecka! Men efter den här helgen tror jag att två skitdagar inte var hela världen.
Lördagen som vi hade fullt schema på med Rebecka som fyller 20 om en vecka var superduper. Ja den hade nästan inte kunnat bli bättre! Lite småduster och småfel på en hel dag är absolut inget att klaga över. Som sagt så tror jag ju då inte att en söndag och måndag utan större skratt är hela världen. För man ska väl komma ihåg att uppskatta det roliga också?
Själv ska jag hoppa in i duschen alldeles strax, raka benen måste jag också komma ihåg. Imorgon kl 12 är det dags för nästa tatuering! Vilket betyder att jag måste sova snart så jag hinner trötta ut Homer innan också. Så han inte klagar allt för mycket på mig imorgon när han ska få träffa Annika! Fast mest spännande tror jag ändå Nills eller Leo är. Förutom då Ozzy, jag tror jag måste lura mamma och pappa att träffa henne i sommar när dom passerar så vi får höra varför han är tokig i alla bubblor!
Dock känner jag en kniv i bröstet så fort jag ens börjar fundera på sängen. Veckorna går alldeles för fort ibland och jag har knappt hunnit känna att min kille hann hem så åkte han ingen. Det finns i mina ögon inget mysigare än att somna med min fina kille. Jag önskar jag kunde hålla honom nära nästan jämt! Ja vad jag än säger ibland så kommer jag nog aldrig att kunna lämna dig min underbara kille!
Hold on, we can make it through the fire
and my love, I'm forever by your side.
And you know, if you should ever call my name
I'll be right there. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0