Nattsudd

Så var det en ny vecka igen, Rikard ligger i sängen och snarkar. Äntligen har han kommit hem efter en lång arbetsvecka. Själv är jag fortfarande inne i nattrutinerna och kan inte sova, men det kanske inte är så konstigt eftersom vi sov till 3 idag. Gårkvällen vart mysig, med gott fika! Jordgubbar och glass är inte dåligt inte! Hann även med att tvätta och städa lite igår, men fortfarande ser det ut som ett kaos. Hur kommer det sig att man städar och städar, men det blir aldrig rent?! 
 
Väckaren ringer på 9 imorgon bitti, och tanken är att färden ska gå söderut. Måste bara komma ihåg att köpa hundmat innan vi åker! Det känns faktiskt lite jobbigt, finns så mycke andra saker som jag skulle vilja hinna göra i veckan, men mormor och morfar uppskattar nog väldigt mycket att vi kommer. Vad gör man inte för familjen? 
 
Nu ska jag hämta nå vatten innan ja pga huvudvärk och hoppas att jag kan spela hästspel snart... (Ladda datorjävel, ladda!) Annars får jag hitta nå annat spel, och det är ju faktiskt dags för mitt och Rebeckas tv-program.. Våra värsta år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0