Someday we gonna break free from these chains and keep on flyin

Ja nu var det ett tag sen jag bloggade, och jag tror faktiskt inte att jag ska skylla på att jag inte haft tid. För det har jag haft (ibland i alla fall).. 
 
Var ju till västerås, vilket ställe alltså. Bilar överallt, alla sorters människor, ridande poliser och allt var en enda stor marknad. CCW kunde ju ta sig i rumpan när crusingstråket tog 3 timmar att åka (det var till och med vid den tiden när många stannade å fyllekäka) Det passerade 20 000 bilar på utställningen under helgen. Helt jävla sjukt hur mycket det är. Ja, jag har inte riktigt fatta det själv! I alla fall så bodde vi på ett 4-stjärnigt hotell mitt inne i centrum och hade det bra, en liten kärleksresa som var välbehövd :) 
 
Sen har det faktiskt inte hunnit hända så himla mycket, i helgen var det jobb. Men dom i arjeplog hade det nog bra för det var crusing och hardcore superstars! Nåja, det kommer väl fler år. Right?! Har ridit Nils nu några dagar. Har fått nån mani å vill bara tränatränaträna! Kul att känna sig peppad för något i alla fall, och på torsdag har äntligen tatueringen läkt klart, så då blir det bad med ompan och nils. Fan ta gudarna om de regnar, men då badar jag lik förbannat för nu längtar jag! 
 
Ikväll när vi skulle rida så hade Nils lyckat få skavsår av sadeljorden så han gick som en ostkrok. Fick kasta av sadeln och byta ridplaner, blev en barbackatur istället för istället för galopparbete.. Nåja, inte hela världen. Sedan åkte jag ut till Anna å Felix i Gullvik, där Homer badade och fick sig en kvällsprommis. Nu drömmer jag mig bort på hemnet och tittar på simpsons medan jag längtar så fruktansvärt mycket tills min kille har semester å är hemma nån gång! :)
 
 
 
 
Finaste paret
Finaste lappen
 
Och självklart min finaste badanka! Och woops, jag verkar ju visst bli student till hösten igen! Vet inte om jag ska skratta eller gråta?! Blev ett låångt å svamligt inlägg, men de kanske var på tiden.. :p 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0