Jävla måndagar

Ligger i soffan å tittar på näst sista avsnittet, pistvakt en vintersaga. Nyår var ganska trevlig men ja ha redan bestämt att nästa år blir de inte hemma iaf! Möjligtvis hemma hos mamma min.. Homer ligger här nedanför å äter en godis, han verkar ha fått snöloppebett. Min kära bäbis, fast de är ju inte den enda bäbisen i mitt hjärta. Jag tror mitt huvud sprängs snart.. Det känns som att ingen riktigt förstår hur det känns... Inte ens gubben min som jag träffade för första gången för exakt tre år sedan på klockslaget nästan. I bults blåa passat, haha. God natt å håll tummarna för bilen som varit med exakt lika länge.. Ska besikta den imorgon bitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0