2011

Hihi, idag har jag, Rebecka å raggar vovven varit på roadtrip till Sundsvall. Vi hann dock inte längre än Näske så var det stopp i trafiken, när den började röra sig å sedan stannade igen så bestämde vi oss för att vi kör innervägen nästan hela vägen till risnäs å sedan tillbaka till docksta. Smart va?! haha ja mysig väg var det ju i alla fall, men blev mycket slalom och krypande under träd. Nu är vi tillbaka å Rebecka borde vara i gullvik nu, mina skåp står på plats. Har inte hunnit fixa med dom men tänkte ha göra åt mig själv på dagen imorgon också ;)
2011 för mig har varit väldigt delat år. Jag måste säga att våren för mig var inte alls jobbig utan jag har nog sällan varit så lycklig. Cypernresan, studenten, balen, all tid med Ludde, Mikaelas 20års fest, rockabillyn, vårmarknaden mösspåtagning, alla timmar sladdandes i 240n/bmwn, ja det finns riktigt många bra saker. Jag kan nog faktiskt göra listan ganska lång. Det är faktiskt tiden i mitt liv jag längtar tillbaka till mest och förmodligen kommer vara bland dom bästa tiderna i mitt liv.
Sommaren däremot gick i otroliga vågor, Rikard borta i spanien. Jag boendes på ett nytt ställe. Hästlös, mammalös, vovvelös. Ja det fanns mycket som saknades. Men även mycket som fanns, vi hade roligt i Umeå på wheels, rättvik skulle jag aldrig velat missat, barbygget, mysfyllor i Linns stuga. Men även många timmar i soffan och sängen bara för att fördriva tiden.
Hösten och vintern här i Övik har nog varit bland det jobbigaste i mitt liv. Jag har saknat Ludde något så fruktansvärt (som då dessutom verkar bli såld snart). Men även där har det ju funnits ljusare stunder som höstmarknaden, Homer och Annas 20års helg i stockholm. Dock så har det jobbiga varit duktig på att nästan äta upp mig innifrån och stoppa det på utsidan. Ja ni vet hur det är. Så det är med ögon öppna för alla förslag jag ser fram emot ett kanske jämnare och ett bra år. Livet kastar chanser på en, det gäller bara att vara snabb nog att fånga dom!
Balen med min fina

en vinterdag i Racksund, förmodligen med Rebecka

förberedelser inför Mikaelas 20års fest

Vårmarknad @ our place! :)

första dagen med hjärtat hemma ♥

The studio med Linn! :)

Finally, världens bästa vän och världens bästa häst!
G'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0