Work all night

En ny natt på jobbet, jag trivs jättebra! Det är verkligen min tid att vara vaken, dock måste jag erkänna att hemresan igår var tung. Iof inte konstigt det heller, eftersom jag då var inne på min 25e vakna timma efter en dag på birsta som slutade med tom börs, nya arbetsskor, handväska å en massa ifrån Ikea så klart! Bäst av allt var nog Homers nya bädd, som står så fint i vardagsrummet.
Det var en trött vovve jag kom hem till i morse å jag fick väcka honom vid 4 på eftermiddagen, då han hade sovit i nästan 24 timmar. Gullvovven är hos Linn i natt å jag hoppas han är snäll å sover gott i natt :)

Stötesten i hans nya "hästens" säng :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0