Jag kommer aldrig bli så rik att jag har råd att förlora dig

Ligger i soffan å sträcker ryggen, skönt som fan kan jag lova. Blev bara 4 timmar sömn i natt å lika så dagen innan eller vad man kallar det. Rikard är på vingel men så fort han kommer tillbaka ska gammskåpen ut och soffan fram så Rebecka kan hälsa på. Fyfan vad dammigt de är där under!

Nåja efter en jobbdag känns det skönt att gå kväll imorgon och ännu en natt på måndag. Kom på mig själv att sitta å le i bilen när jag åkte till jobbet kl 6 i morse samtidigt som jag inte hade ens hunnit vakna än.. Tror dock att Felix skiva å Rikards bil hade mycket med saken att göra ;) Men det närmar sig med stormsteg det minst sköna.. Fy tusan vad jag gruvar mig å inte vill. Men vad gör man?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0