En onsdag med en nystart på livet

Hann inte riktigt med så mycket som jag hade velat, men men det är väl kanske inte hela världen heller.
Vaknade med en hemsk rygg och ett skitväder så jag tog mig lyxen att ligga kvar! Så har bara hunnit städa lite och även tvättat och diskat lite. Tänkte ta tag i resten imorgon efter jag har ridit! :) Nu ska jag försöka hitta första greys avsnittet på internet och sedan sova för det är möte imorgon så då jobbar jag i sådär två timmar.
Not so många timmar menmen. Alltid något! :)
Min finis fyller 7 månader idag, så han fick lite smått och gott ur kylen. Tror jag råkade glömma hur liten mage han faktiskt har.. För när jag kom ifrån stallet hade han spytt ordentligt i lägenheten. Då funderade jag mer hur så mycket spya kunde komma ur en sådan liten hund. Nåja, tur för han att han är finast i världen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0