A long days night!

Alla är så tråkiga på att blogga ikväll! Så ja kan ju inte vara dålig jag med om ja ska klaga. Har varit hos frissan, gått med homer å ridit idag å nu jobbar jag. Å vad jag trivs i mitt yrke trots att det är mycke slutgöra å dåligt betalt. Men man ska väl göra de man trivs med, right?!
Ikväll har jag smakat något av de nåkaste jag haft i munnen å föll nästan för frestelse. Men ack, jag höll mig och det ska ja fan fortsätta göra! :) imorgon ser ja fram emot en skön prommis å kanske följa rebecka ut å köra ompis :) åsså ska ja ju få löna greys av Therese, vilken ängel! :)
Time to work again, hoppas alla sover så gott i deras sköna sängar. Det ska jag också göra men när ni jobbar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0