jag har många fel men måste leva ändå

Länge sen sist, men det har varit fullt upp med julpyssel och jag har överhuvudtaget legat på latsidan. Men det är man värld ibland, right?!
 
Har både hunnit jobba, fira jul, fått fina julklappar och tagit mig upp till min kära mor igen. Det är så skönt att komma hit och för en gångs skull ska vi passa på att stanna i nästan en hel vecka, helt otroligt! Så med andra ord blir det en kall nyårsafton i Racksund, men det ser jag fram emot!
Fick idag med mig Rikard ut och rida i minus 25, jag har en snäll kille jag! Imorgon kommer lill Bult åsså ska jag ta mig en ridtur med Åse. 
Förutom det så hann Rikard köra på ett rådjur igår, eller ärligt så blev nog bilen mer påsprungen av rådjuret. Nåja jag är nöjd. Bilen är hel och jag kan äntligen reta han! 
 
Puss och kram från ett kallt Arjeplog! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0