Tiden går fort när man har roligt

Onsdagen den 11 april, ja helt otroligt. Idag har jag inte gjort så mycket, jag åkte med Rebecka in till stan på ett snabbt ärende. Även en sväng på apoteket och köpte lite bättre smärtstillande. Men känner mig bättre idag än igår, jag kanske rakt ska prova gå till brux och tillbaka. Nacken är fortfarande stel och öm men jag har inte lika ont. Men jag kan ju bli väldigt lurad av voltarenen jag tog för två timmar sedan också?
Nåja, idag är det 3 år sedan min fina kille och jag blev ett team. Tyvärr så är han borta på jobb i en halv vecka och jag får ingen fin present, natt på hotell eller något annat fint och romantiskt. Jag tycker ju att jag borde vänja mig snart men samtidigt vill man ju aldrig sluta hoppas heller.
Ikväll kanske jag ska tvinga Rebecka så vi bokar biljetterna snart? Det är ju så att jag ska ge mig själv en fin 20års present. Två dagar innan jag fyller år spelar Nickelback på Hovet i stockholm. Det går helt klart inte att missa! Och imorgon ska jag nog försöka ta mig att köpa Rikards 23årspresent. Om huvudet orkar vill säga. Ja det finns mycket man ska orka, men livet är långt! Jag har i alla fall haft tur idag för Homer har fått vara i stallet och springa med Rebecka så när han kommer hem är han förvisso lerig men jag slipper har dåligt samvete! Guld värt :)
The moon is brighter than the morning sun
The birds sing sweeter and the bees they buzz.
A silly little song and we're humming along.
Thats what I love about your love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0