It never comes easy when you are digging for gold

Jajamen, då hade jag bokat min 20-års present. Det tycker jag faktiskt att alla borde göra, för dom flesta måste bli bättre på att skämma bort sig själva. Enkelt är det att komma på presenter till andra och ordna fester, tårtor åt andra. Kolla så dom mår bra, det är som Gun sa i torsdags. Man gör jätte mycket för andra, men hur ofta gör man saker för sig själv? Inte alls så ofta, eller just nu när jag är hemma med världens huvudvärk så kan jag väl inte påstå att jag gör något för någon annan. Däremot tycker jag inte riktigt att det räknas, för hade jag fått bestämma hade jag inte legat här heller. Nåja.
Jag har även gjort en anmälan till Classic Lady i Rättvik, guud vad jag längtar. Ja, jag längtar mer än många kan förstå. Men det är ju ett tag till dess, även till jag kan jobba igen.. Less tjej!
Nu ska jag lyfta arslet och försöka få mig någon frisk luft, min mamma har lärt mig att man blir sjuk om man inte får frisk luft heller. Gud vad jag saknar min mamma!
Åhh, jag är fylld av längtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0