Each night seams like it's getting worse

Så var det tisdag och vardag igen, sent igårkväll åkte min fina kille på jobbet Den stackaren hann nog inte få mycket sömn innan han var tvungen att börja jobba i morse. Jag vaknade dessutom i morse när väckaren ringde, snoozade någon gång och tittade på tvrumsgolvet, vem går där och bajsar om inte min "fina" hund?! Det syntes på han att han visste att han hade skitit i det blå skåpet. Så jag hade ett väldigt härligt uppvaknande, eller?
Igår var jag och Rebecka till Gun. Till min stora lycka så har omkretsen i navelhöjd minskat med 113 cm sen den 8e mars. Det gjorde nog min dag!
Även en prommis runt höglandssjön, bakning av carls bröd och en ridtur hann jag med på lillalilla Lotus som inte alls är så liten! :) Tyvärr så vart det nog för mycket för min hjärna och jag hade väldigt ont i huvudet efter jag var färdig med allt. Jag är faktiskt lite orolig hur det ska gå imorgon då jag ska jobba min första hela dag sen hjärnskakningen.
Nu ska jag börja masa mig ur soffan och diska bort frukosten, ska ju dessutom snart träffa Therese för vi ska ut och rida, innan jag ska på vero moda som har klubbkväll. Jag måste prova om jag hittar nå nya jeans! Åsså skulle jag ha åkt och sola, det är ju faktiskt en av mina belöningar! :)
Finaste mysar Ozzy,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0