A home without a dog is just a house!

Ligger för stunden å tittar på dogs 101 med min egen doggi. Visste ni att labradorer har svanstippen? Och att den sitter där så svansen ska vara hård när den simmar eftersom det funkar nästan som ett roder.
Ligger även och hoppas på att någon ska buda över mina traderaköp som jag bara råååkade buda på men inte alls är något för börsen... ;) har egentligen inget alls att säga förutom svammel. Jag bloggar för att själv få läsning eftersom mikaela lovat att skriva om jag också gjorde det. Men jag ligger många inlägg före henne den här månaden och jag fick dessutom en snyggis till idag som ska hängas i mercan! :)

Anna å Vicke sadlar på för fotning, så nu hoppas jag på att få se bilder från idag jag med! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0