I will by you side if ever you fall deep in the death of the night

En stressig måndag, dom ringde precis från rikards jobb och sa att han skulle gå natt. Vilket betyder att han börjar jobba om mindre än 4 timmar och har 45 mil att åka. Smaaaarta typer. Vi har i alla fall hunnit äta goda stuvade makaroner och handla i lugn och ro och jag har hunnit skicka in min ansökan till Jula. Good luck chuck! Så min lilla kille och jag ska åka till Roy och göra tårta snart. Väntar bara å se om fröken sjöber också skulle följa med.
Jag hatar måndagar, i alla fall sånna här måndagar. För inte nog med det bråkar jag med arbetsförmedlingen och det går inte alls bra just nu. Åh jäkla skit, varför kan inte min mamma vara här och bråka åt mig istället? Jag saknar min mamma!
Tur jag har min gullgris! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0