Santa Clause is coming to town.. Å de ä snart!

Ligger i sängen efter en lång dag, har varit med lillkillen å lagt om på benet. Stackarn ska tydligen sövas varje gång.. :( men han bli ju frisk i alla fall :) har haft med mig rikards bankkort å Rebecka på stan vilket resulterade i nya julgardiner å tassels som Maria säger. Så tofsarna bara hänger nu! Även lite annat julgrejjs å strunt. En mysig dag som rundades av med en ridtur på Brian tillsammans med ompan som fick släpa på mikaela, Rebecka å min vovve. Pizza å pepparkaksdeg har vi också hunnit med! Nu ligger lillknösen på min kudde å de skär i mitt hjärta att måsta lyfta ned han i buren! ;)

Vi hittade skrivgrisar idag, å kanske var det svin som skrev?!


Kommentarer
Postat av: maja

jag tror jag inte vet någon annan som är så tokig i julen dom du!! hahah :)

2011-11-03 @ 11:07:59
URL: http://hejmajvor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0