Jag har inte tid med något sommarjobb. Jag lägger mig i sängen och somnar om!


Sista hela dagen med Rikard hemma å jag sitter med ångest om jag ska åka hem till mamma eller inte. Livet är inte alltid lätt!
Borde egentligen inte blogga just nu, har ett kök att städa och ett cv att skriva till. Men det får nog vänta. Jag har ju kvällen och morgondagen på mig också. Just nu vill jag mest bara att min moster skulle komma och bo med mig en månad eller något liknande så jag kanske skulle kunna komma igång med träning och inte fortsätta barka. Det är absolut inte rätt tid på året att barka men den lättaste tiden. Usch, Rebecka vars är våran träningsanda?
Jag såg för någon dag sen att träningskompaniet i Arjeplog skulle ha en "komma igång dag" i november men självklart kan jag inte ens åka till Arjeplog den dagen och vara med där heller! Kanske skulle försökt tagit mig på ett jympapass nästa vecka.. äh det kommer nog aldrig hända ändå.
Jag har inget jobb men jag är skön som fan.
Jag slänger mig i soffan med en öl i hand.
Jag har ingen tid att passa så jag tar en snus.
Du är bara putt för att inte jag är du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0