Making love to you in a bedford room made of sand and sea

Nä nu är jag less på det är skitvädret. Nog för att det är likabra att det är regn och kallt eftersom jag inte är helt klar med skolan ännu. Vore skönt att få allt klart snart! Men det är snaart klart! Jag skulle skriva kompletering på en biologisammanfattning men hamnade här istället. Ska snart forsätta men tycker att jag är värd en paus. Varje dag denna vecka har jag inte gjort mycket annat än pluggat, gått skola, varit till hästarna/ridit och pluggat lite till har lyxat till med lite sömn också, usch nä. Det är en tung vecka men som tur är börjar den lida mot sitt slut.
Slutet kommer innehålla min sista dag på silvermuseet, vilket jag tycker är väldigt synd! Jag kommer sakna att jobba där även om det vissa dagar är nästan långtråkigt men hela gänget där är så himla trevligt! Ska åka dit i veckan under något fika och bjuda på fika som tack, dom har tagit emot en med sådan varm hand och det är dom som fått mig att tycka om att jobba. Mitt första extrajobb var mest bara en plåga för att få pengar men så började jag på silvermuseet och trivdes super med både helgjobbarna och ordinarie personal. Så gick det ett år så var det vauka dags också, vilket också känns tråkigt att lämna. Jag trivs super där också, personalen är underbar. Hoppas verkligen att det är ett bra gäng i Bredbyn också annars tror jag det kommer kunna bli en tung sommar!
Nog av mitt skitsnack, jag och mitt långa hår(som jag fick tillbaka idag igen) ska försöka göra biologi så det blir en lugn vecka nästa vecka och en festarvecka efter det! Sedan hoppas jag på en kanonsommar trots att Rikard kommer vara i Spanien stora delar av sommaren!



Under the coconut tree we stay
watch as the night turns into day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0