He is Ironman

Fredag, ännu en gång har tiden bara flygit iväg. Nog kanske det är lite för att jag varit som kedjad vid min bok när jag varit ensammen. Jag läser just nu Jag är Ozzy, vilket är Ozzy Osbournes självbiografi. Mina vänner vet nog hur fascinerad jag är över boken eftersom det är det enda jag pratat om i flera dagar. Det är så mycket som man inte trodde om honom han har gjort. Till exempel så har jag alltid trott att han bara hade Kelly och Jack tills jag började läsa boken och han har 5 barn istället för två. Han har ägt en häst och han har tagit sanslöst med knark och druckit mer än man egentligen kan förstå. Även fast jag snart läst hela boken och hans supartid börjar lida mot sitt slut, men det finns inte med ögonmått att man kan föreställa sig hur mycket han drack och vad han lyckades med. Han är en fascinerande man med ett fascinerande liv säger jag bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0