Im sorry but the party is over now

Så sitter man på skolan igen, efter en dags jobb igår och en halv dag i måndags. Jag ska göra något jättetråkigt, betala räkningar.. sen fortsätta med något lika tråkigt, historia uppsatsen..
I måndags hoppade jag lille Ludde, han är en pärla. Men samtidigt känner jag bara längtan efter en egen häst. En häst jag kan utvecklas med och som är bara min. Jag har nog dock ett tag kvar tills jag kan köpa mig en. Livet är väl till för att man ska drömma?!
Funderar också mycket på lärarna och deras uppgifter, jag saknar faktiskt Anne-Marie Ställ och hennes kurser jag läste. Även om hon hade stora uppgifter så var det roliga uppgifter, hon vände dem så vi tyckte de var intressanta. Så det var faktiskt roligt att göra dom, så nu funderar jag.. Varför kunde inte hon vara kvar?!
Nä det är väl dags att ta sig i kragen och försöka plugga, har ju både C-kortet, historia och ett CV som ska göras.. Suck!



Ö-vik by night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0