Because you had a bad day...

På en tråkig historia genomgång sitter en arg tjej. Ja det är jag det.
Jag trodde att en dag inte kunde bli så mycket sämre än gårdagen, men denna dag gjorde ingenting bättre.
Livet är fyllt med problem som ska få en att gråta sig igenom det, slita håret från hårbotten. Nä det börjar vara dags att ge upp, för i slutändan, vad är det värt?!
Ingenting.

Inte nog med dagens och gårdagens problem så imorgon när jag är i Örnsköldsvik så packar Rebecka ihop sina saker och lämnar Arjeplog i 5 veckor. Det känns just nu väldigt tungt för när man har en dålig dag, är en Rebecka bra att ha! Och dåliga dagar kommer jag att hinna ha, även bra antar jag.

Nä nog med svammel om mina dåliga dagar, för hur dålig dag man än har.. Så har alltid någon annan en värre.

Because you had a bad day
You're taking one down
You sing a sad song just to turn it around
You say you don't know
You tell me don't lie
You work at a smile and you go for a ride
You had a bad day
The camera don't lie
You're coming back down and you really don't mind
You had a bad day
You had a bad day
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0