En ny tid i livet

Det har nu gått en hel veckan sen studenten. Helt otroligt vad tiden går fort, studenten är bland det bästa och värsta jag någonsin gjort. Att inte veta någonting om framtiden och stå i den är läskigt, att lämna kompisar och inte veta om man någonsin kommer träffa dem igen. Men det är samtidigt en stor frihet att vara klar med all skola jag någonsin måste gå, visserligen måste jag nog ta tag i det senare i livet men det är ett senare problem just nu i alla fall.
Det har även gått en vecka sedan jag såg min mamma och vi åt pizza på Harrys och badade i Uddjaur. Jag ska inte säga att det är lätt att flytta ifrån hennes mat, Ludde och Ozzy. Ludde är nog ärligt värst att ha lämnat, det är ju min ögonsten, porslinshästen. Men tyvärr är han ju inte till salu.
Men jag vet själv att det är bäst så här och det förhoppningsvis blir bra i slutändan!
FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VAD VI ÄR BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0