I'm only lonely when the music's over. Lonely when you're going home.

n helt vanlig natt. Ja nätter utan Rikard är vanligare än de med han, vilket jag själv tycker är väldigt jobbigt, men också inte förstår varför nätterna utan honom ska vara så svåra. Jag borde ju vant mig, och som han själv säger så har jag ju levt 16 år utan honom och det gick bra. Men när man fått smak på det goda kan det ju vara svårt att släppa det, och det är väl just det jag har. Svårt att släppa tryggheten som kommer av att ligga i sängen och bli omhållen. Det är jobbigt och så kommer det vara länge så det är en sits jag vet själv att jag satt mig i. Som tur är så har tv kommit på världen bästa grej. Komedi och jag har sängen så jag ser tvn vilket gör att jag inte har helt ensamma kvällar ändå. Thank you God for USA! Och deras tv program!

Någon gång i mitt liv ska jag ta egna kort härifrån tillsammans med min man, eller en vän kanske? Helst både och!
Max 4 veckor och 6 dagar kvar tills jag får sällskap hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0