I want be there again

Ännu en kväll svävar förbi. Jag vill göra någonting men orkar samtidigt inte. Rastlös samtidigt som orkeslös. Så på måndag är det en nu kula ännu en gång. Jag har nog tappat räkningen på hur många gånger jag börjat om men jag behöver det även om jag inte får ut mycket av det så är livsglädjen alltid ett resultat. Vad jag mer behöver är en riktigt jäkla fest. Jag minns en rolig en i Arjeplog som slutade i mitt rum i Racksund med två fnittrande tjejer och en helt förstörd Dennis, jag minns en hel del roliga fester som slutat i mitt rum och många jag inte minns. Jag saknar verkligen Arjeplog speciellt sedan jag tog körkortet. Nä slutnojjat slänger in en förskräkt Dennis som jag snott av den andra fnittrande tjejen!
Memories make me want to go back there, back there
All the memories make me want to go back there, back there
All the memories, how can we make it back there, back there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0