It's between you and me.

Om 19 timmar hämtar jag Rikard på flygplatsen i Umeå. Som jag har längtat efter denna dag. Men som jag skrev igår så känns det inte som det har gjort tidigare. Jag vill mest åka hem. Hem och dricka en cider framför elden i Jotsokk, åka ut på en spegelblank sjö mitt i natten och fiska. Jag vill ut å rida med Rebecka, Ludde å Nellie. Det är väl antagligen därför jag har grävt ner mig själv ännu en gång i one tree hills värld och deras problem, i ett försök att glömma mina egna.
Det sorgligaste med det hela är att när jag väl slutar mitt sommarjobb kommer det vara för sent för allt sånt där och den mörka fasansfulla hösten är där. Och vad gör jag då? Rebecka frågade mig alldeles nyss och jag vet fortfarande inte svaret. Jag önskar jag visste men förmodligen kommer jag hamna i ännu en höstsorg.
It's in the water baby,
It's in the pills that pick you up,
It's in the water baby,
It's in the special way we fuck,
It's in the water baby,
It's in your family tree,
It's in the water baby,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0