Det är inte lätt att vara tung när man står på svag is!

Trots att jag sitter vid min nya dator och har fått in en bra lön, så är det inge roligt längre. Min icket förstående pojkvän har bakat i nästan 4 timmar. Så det luktar nybakat i hela lägenheten och köket är som ett bombnedslag. Och jag får inget äta. Tacksamhet är något jag inte kan visa i denna stund!

Just nu ligger jag framför tvn och tittar på 2 and a half men, och Rikard sover. Jag har absolut ingen lust att sova nu, trots att jag är så trött att ögonen svider. Tänk om livet vore enkelt någon gång då och då? Om det ändå kunde lyckas någon gång..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman <3 Du behöver en roadtrip! en riktigt lång en!

2011-01-27 @ 09:07:48
URL: http://petraschroder.blogspot.com
Postat av: bloninbylund

verkar inte bättre! <3

2011-01-27 @ 17:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0