1

Det kommer inte bli en varje dag men jag tar det eftersom jag har tid så kanske är fel att kalla det dag 1 osv, blir mer inlägg 1.
♥ Dag 1 – Presentera mig själv. 
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick

Inlägg 1, presentera mig själv.
Jag är en just nu förkyld tjej som går sista året på gymnasiet i Arjeplog. Det är inte förens nu jag har insett hur mycket jag kommer sakna min gymnasietid när jag väl slutar. Trots att jag inte är en ängel i skolan så kommer jag sakna tiden och det som hänt och kommer hända.
Annars är jag ganska upptagen som person, när jag inte är med min pojkvän, är i stallet, skolan eller med mina vänner jobbar jag. Trots att jag fortfarande går skola jobbar jag på både Silvermuseet och Vauka.  Skulle jag få bestämma skulle dagar kunna kortas och längas. Ungefär som komp.tid fungerar på ett jobb. Hästar är mitt största intresse och jag rider just nu världens vackraste häst, Ludwig. Han är min pärla här i livet! Förutom ridningen är jag intresserad av gamla bilar och älskar att köra bil.
Min familj består av mamma Eva, pappa Martin och lillebror Johan som alla bor ute i Racksund där även pärlorna Ozzy och Malte bor. Själv bor jag numera i lägenhet med pojkvännen Rikard. Nu tror jag att jag har berättat det viktigaste.. Så det får vara bra för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0