Your life, a game.

Halv ett idag ringde telefonen och jag fick jobba nån timma ;) tisdag blir heldags jobb, tur det. Jag behöver allt klirr i kassan jag kan få!
Jag har dessutom varit duktig, gjort alla dagens mattetal fastän jag inte var på lektionen och har även klarat en fas på c-teorin och påbörjat nästa. Haft ett jobbigt men roligt kickboxningspass med Rebecka. Efter denna dag känner jag mig rätt så nöjd och klockan börjar ticka mot läggdags ;)
Förästen så ska jag få byta ut den hemska Programering C till Konstruktion A istället, underbart! Just nu är nästan allt underbart..  Och jag älskar att citera denna text för den är så sann!
So fine this day,
all your problems has gone away
but tomorrow, when you wake up
all your problems are back to stay..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0