Solen skiner extra starkt idag

En sjuhelvetiskt trött Camilla sitter och läser om en massa onödig information, varför vet jag inte riktigt fast det var ju lite intressant också. Visste ni till exempel att ett äpple, ett päron, en apelsin och en kiwi tillsammans är lika många kalorier som 3 st digestivekex.

Ett äpple, ett päron, en apelsin och en kiwi ger tillsammans lika många kalorier som 3 digestivekex. Men man ska vara försiktig med torkad frukt, för de innehåller bara energin och inget av vätskan som är bra och gör oss mätta. Ingefära är dessutom roten till det goda. Det är en krydda som även fungerar som medicin, det hjälper till att bota många infektioner i kroppen och den ökar även ämnesomsättningen.
Kan ju vara bra att veta om man ska gå ner i vikt, som jag tex ;)

Fast det är ju som inte så många som läser min blogg så det kvittar ju egentligen vad jag skriver. Dock känns det inte roligt alls att idag måsta sitta på skolan och titta ut genom fönstret där solen skiner. Helst skulle jag suttit på en skoter med en kopp varm choklad i handen och en nygrillad smörgås med exta ost. Mumsmums! 
Men förutom en solig dag så finns det någon som gör mig glad :D





Solen skiner extra starkt idag
och jag känner att den skiner för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0