Full Steam Spacemachine!

Efter en helg med en lyckad middag, jobb, fint väder, lite mer jobb och lastbilsplugg så ska jag lägga mig tills sängs snart. Måste bara skryta upp mig själva å säga att jag nu klarat alla faser till c-kortet, iof är det väl en hel del kvar innan jag klarar min skrivning om en och en halv vecka.. Men börjar kännas som att det finns något ljus i tunneln för detta i alla fall :)
Middagen kan jag väl inte säga att jag vet riktigt om det blev en lyckad middag, men jag vet att all mat tog slut så det måste ju ha varit gott i alla fall. Under lördagen var det riktigt fint väder, jag och Rebecka tog en lång prommis med hundarna i Racksund som vi för övrigt har varit barnvakter åt också. Känns tomt å tråkigt att dom åkt hem idag, jag längtar så otroligt tills jag har en egen hund! Min egen Homer, jag vill ha en katt som heter Bart också. Min familj och framtid verkar räddad, speciellt när alla världsproblem har blivit lösta!
Bilder kommer när jag sitter på min egen dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0