Time to workwork?

Har programering nu men som vanligt händer det inte allt för mycket på de lektionerna. Men jag och Bruhn har hittat ett roligt klipp på svts hemsida. Om man tittar noga under provtiden så ser man mina röda vantar på min datorväska ;)
På den omprovstiden skrev jag kemiprovet som jag också klarade, suveränt! Bara ett kvar, och så då resten förstås..


Igårkväll såg vi i alla fall trassel och jag och Rebecka var ute och red världens vackraste Ludde, det var ju väldigt djup snö kan jag säga. Men vi hade roligt i alla fall! Skönt var det också att vi vaknade till liv i morse och inte var dödligt trött, piggast kan jag inte påstå att jag var men inte så illa att jag inte tog mig upp, eller så var det diskningen igår som fick mig att inte vilja ligga kvar? Hur som helst så huvudsaken var ju att jag tog mig till skolan i tid dessutom :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0