Historia dags

God dag. Eller vad man ska kalla det?
Just nu sitter jag utanför 33an på min nya kära dator, mums! Hoppas även på att mitt The sims 3 ska ha kommit idag! Min efterlängtade träningsverk har äntligen kommit, lite i alla fall.. Bara lite i axlarna men det är ju alltid något! Efter skolan blir det ett simpass, en bra vana. Att simma på tisdagar, och cykelpumpa på torsdagar. Greeeat!
Igår hoppade jag Ramona, jag tror det är första gången på 3 år jag red henne. Fast det var roligt, det var rätt lågt men jobbig bana. Själv tyckte jag att vi skötte oss rätt så bra ändå. Mina jävla hälar är dock ett problem som jag aldrig lyckas lösa :(
Nu ska jag i alla fall ha historia, jag tror vi ska se någon tråkig film så då får jag ju sova en stund. Ja det spelar ingen roll men film på skolan gör alltid så jag somnar.. Kanske får drömma om en god pizza i alla fall! :)

5 kilo och 9 cm närmare! Jag börjar närma mig mitt mål!!! :)


Kommentarer
Postat av: nettan

Va duktig du är gumman!!

Var stolt och kämpa på! <3

2011-02-01 @ 14:14:49
URL: http://imthebabe.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0