Don't talk about moonshine, don't talk about white wine!

Woooops, jag som skulle göra religionen.. Och hur kunde jag hamna här?! Jag kan ju säga att jag är både trött och mörbultad efter en helg fylld med stall, jobb och lite mera stall.. Självklart så måste jag ju avsluta helgen med skolarbete, kan det bli bättre? Trots att det inte varit många lediga stunder i helgen har det varit skönt, jag tycker faktiskt om att ha mycket att göra. Livet blir trots allt betydligt lättare för mig, det finns så mycket mindre tid till att fundera. Alltså mycket mindre tid att ställa till det i hjärnan! Nä kanske dags att återgå till det tråkiga så jag får sova snart kanske?!

Don't talk about moonshine
Don't talk about white wine
I'm gonna find lies sick twisted strange kind

Jag är så förbannat partysugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0