dålig dag, lite svag

Hej och hopp. Brevid mig sitter en snopp.
Sant faktiskt, men en pojkvän också som jag har saknat. Nu har jag lyckats göra klart nästan hela fysiken och imorgon ska jag göra klart religonen. Känner mig för ovanlighetens skull rätt så duktig.. :)
Har även hunnit med 30 längder i bassängen och 4 timmar jobb. Men ingen träningsvärk ännu, jag längtar till fredag då jag ska dra med mig Bultsyster på brux och träna tills svetten rinner ;) och har tänkt dra med mig henne på friskis och svettis på söndag också, men hur det lyckas.. Det vette faan.. Men skam den som ger sig!

Blev ett svamligt inlägg men ska lägga mig och drömma om mitt simsspel som jag inte hunnit spela idag..
Så här sött ska jag i alla fall sova med Rikard i natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0