för jag har tagit studenten...

Så var det söndag igen. Jäkla söndagar fast för en gångs skull går vi mot en bra måndag. Jag åker hem till min kära mammi ♥ så förhoppningsvis kommer veckan att gå fort!
Rockabillyn var också bra, och för en gångs skull minns jag något. Helt otroligt men lik förbannat är jag dålig idag.. Hoppas bara att det inte ska hålla i sig imorgon också.
Vi hade en god middag med hemma gjorda köttbullar, skinka och köpt prinskorv ;) Några drinkar och shotar senare drog männen iväg på brux medan vi stannade för ytterligare shotar. Trevligt där inne också även om humöret tappades en sväng men var ganska fort glömt å ;) sen finns de mer insider information som jag är glad att jag inte visste då haha! Men hursom så var det överlag en bra rockabilly men inget kan väl klå den första jag var med på?
förförfest hos mikaela med god mat, god dricka och bra sällskap. Förfest i gullvik med lika bra sällskap och lika god dricka. Inget minne av själva rockabillyn den gången förutom folkdansen med min nuvarande älskling och så klart bultsyster! Sen även en efterfest i gullvik med pulka åkning m.m. Ja inte tänker jag klaga idag, men jag tror saker och ting var mycket enklare förr. Det kommer nog inte heller att bli enklare med tiden.
Nu ska jag lägga mig och krama min underbara kille innan det är dags för den där j-vla jobbveckan ingen..
En lycklig dag då det kändes som om hela världen låg framför ens fötter. Men saker, ting och människor ändras allt för mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0