Vem har lärt dig hur tryggheten ser ut?

Som sagt är min hjärna lika stor som en ärta på morgonen. Jag glömde packa ner konstruktionsboken och anteckningsblocket. Så jag har just nu ingenting att göra eftersom böckerna med det jag kan arbeta med ligger hemma på tvrumsbordet. Åh vilket ägg jag är ibland!
Har varit duktig idag i alla fall och gjort klart en historia uppgift och haft elevrådsmöte. Våran mösspåtagning kommer vara den 10e maj. Exakt en månad till skolavslutningen, jag känner verkligen hur tiden rinner i väg. Snabbt och blää. Nä nu är det bara att lägga all energi i skolarbetet. Hur lätt är det egentligen? Inte alls!
Det är så tomt i Arjeplog, så nu vill jag verkligen ha hem min pojkvän!!

Dagens humör: Trött och saknar! 
Dagens mående: trött med svidande ögon men annars okej
Dagens borde: Plugga, plugga, städa och åter PLUGGA
Dagens frisyr: vågigt och låååångt :D
Dagens klädsel: Favoritjeansen och en vit/rosa/svart tröja
Dagens planer är: Rida, elevrådsmöte, ringa ang. lägenheterna och gå på mattehjälpen
Dagens träning: Rida och någon promenad
Dagens vill ha:  Pengar i överflöd, ett färdigt slutbetyg, ett jobb och ett hus jag får bygga om så som jag vill ha det! :)
Dagens längtan: Tisdagkväll då Rikard kommer hem
Dagens fundering: Hur jag ska hinna med allt som är kvar innan studenten och hur jag ska ha råd att överleva och om Mikaela blir nå bättre 
Dagens låt: Hollywood Whore - Papa roach


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0