Time for the Simpsons!! :)

Söndag morgon, jag har sovit på en madrass i tv-rummet. Det är ensammet, och tvn är bra sällskap. Trots att det är ensammet, så är jag lite hemma kär också. Konstigt nog?! Menmen :)
Har precis sett biggest looser, man blir väldigt inspirerad att träna och väga sig när man sett det. Så jag tror jag ska försöka mig ut på årets första joggingtur, även om dom inte brukar bli långa är det ju alltid något. Eller hur?! Och senare idag kanske jag ska åka ut till mamma, törs dock inte köra min egen bil dit men hon kanske hämtar mig. Men innan det ska jag se simpsons som börjar på 3an alldeles strax och krama om mitt täcke. Ja, jag vet det låter knäppt men jag saknar min pojke och det är det närmsta, storleksmässigt, jag har att krama. Det tråkiga är att han ska stanna i Ö-vik och titta på lägenheter medan jag är hemma och längtar. Men vad gör man inte för att hitta någonstans att bo?!



Simpsons time = happytime!
P.S jag är fortfarande lika kär i mitt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0