Mycket att göra, mycket att tänka på!

Pengar är väl ingenting man kan tacka nej till? Eller hur.
Ikväll ska jag jobba, imorgon kväll ska jag jobba och onsdag kväll ska jag jobba (fast åt mig själv).

Jag har en lista på saker jag ska hinna göra innan vi åker på torsdag. Det har känts som en hel evighet men nu är det v. 15 med både björn rosenström, övik och jönköping att se fram emot.

  • Boka besikningstid BEY 178:√
  • Packa
  • Hämta skivor i Racksund:
  • Tvätta:
  • Hämta ut mitt nya körkort:
  • Föra över pengar:√
  • Sätta in pengar:
  • Tömma kameran:
  • Apoteket:
  • Jobb måndag: √ (snart)
  • Jobb tisdag:
  • Tömma bilen:
  • Packa in i bilen:
  • Nationella Onsdag: 
  • Vila så jag blir frisk : ....


Alldeles för mycket att hinnamed på cirka 3 dagar, för min tvätthög.. Usch den är inte rolig! Men trots de och en jobbig förkylning som jag måste vila bort är jag glad. Rikard och jag firar 2 år idag, dock på olika håll. Vi passade på igår att ha en mysig kväll då vi såg film, åt glass och hade gräddkrig :)

<p><span style="font-size: small;" mce_style="font-size: small;">Ett år med världens underbaraste människa,</span><br /> <em>ett&nbsp;år fyllt av glädje, tårar och massvis med kärlek.</em></p>

Rikard och världens vackraste Ozzy för ett år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0