So make a wish

Nu var halkbanan också avklarad, faktiskt var den rätt okej att göra. Just nu sitter jag i lägenheten och tittar ut på en man som gått fram och till baks hur många gånger som helst, han verkar inte ha så mycket till liv den killen? 
Just nu sitter jag och väntar på Rikard som är hos frisören, så ska jag åka ut och hjälpa mamma med lite tårta innan det är dags för stallet och sömn. Jag är så jävla trött, men nu är det lite grejjer i lägenheten. Eller rättare sagt ett helt bombnedslag. Fast nu kanske vi snart kan få någon ordning på det hela om ett tag i alla fall kanske? Eller?


mums, min favoritårta som vi ska baka ikväll (sen mamma fyllde 40)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0