Skaka rooompaa

Ja, jag vet att jag är lurad. Men som jag har börjat gå och jogga skulle jag ha haft ett par nya skor..
Idag har jag gått 12.5 km plus att jag gått upp längst upp på hatten backen och joggat närmare 2 km. Alla som kan de minsta lilla matte och kropskunskap vet att med mina skor kommer jag vara helt förstörd i fötterna imorgon. Speciellt när jag ska börja den med en promenad med Ozzy och Malte. Fast så mycket mer motion vet jag ju inte om det blir. Kanske lika bra efter den här monsterdagen.
Easytone Trend Reebok Skor Vit/Grå Dam
Rumpskor, kanske vore något för mig det?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

googla på dom, bara en bluff ;)

2010-09-09 @ 10:04:06
Postat av: Anonym

såg de, googlade faktiskt jag med ;)

2010-09-09 @ 12:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0