Not like the monday, that past like a ghoast

Om någon kunde förstå hur duktig jag är ibland :) Jag hann igår gå två promenader så samanlagt gick jag 7.5 km, städade Rebeckas bil, flyttat halva Racksund till Rikards lägenhet. Ordnade så det ser ut som ett hem osv. I morse gjorde jag världens nyttighetsmacka som jag ska äta till lunch i Arvidsjaur, jag han även damsuga igenom hela lägenheten och nu är jag på min enda lektion idag. Hur skönt är inte det?! Efter den åker jag med mamma och Ingela till Arvidsjaur, där jag ska köpa nya skor och lite sådant :)
Lite mindre roligt är det att det är silverfiskar i lägenheten. Jag gillar't inte!


Världens vackraste vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0