Volbeat var så sjukt jävla grym!

Efter en av livets mest awsome helger så sitter jag nu med Petra och Sandra och dricker kaffe framför parlamentet.

Innan vi hade hittat till vandrarhemmet i Luleå, första gången jag stadskörde, lyssnat på världens bästa Volbeat, varit på krogen med Piteepojka och haft en craazy night. Skönt däremot att vi inte var helt förstördbakis idag! :)

Vi hann dessutom med en händelserik hemresa och ett besök hos farmor ylva som även skickade med mig kaffeost.. :)




Jag trodde att jag skulle gråta av lycka när dom spelade den här låten. Det var bara så jävla... UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: saturdaaaay, i love you like gold!

en mycket händelserik hemresa, men vafan vi lev ju och vi är ju trots allt turister! nä justja, vi va utlänningar, sen va vi utbölingar. allt jag vet är att vi är grymmaaaaa ;)

2010-10-18 @ 01:48:05
Postat av: Anonym

Ohhja, fyfan vad vi är gymma! ;D

2010-10-19 @ 14:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0