virrpanna hejhej

Nu ligger jag skönt i soffan. Trots att jag inte gjort allt för mycket idag är jag tröttare än tröttast. Varför?!
Jag skulle få extrauppgifter av Henke idag, men tror ni att han gick att hitta?! Knappast, letat och letat men ingen Henrik. :( Och som vanligt är skolan segast med allt. Jag fick idag vet att det är öppet hus den 13 november. Någon som vet vad jag gör då? Jag vet i alla fall, jag ligger i lycksele. Antaglien bakis och okörbar. Så fuck den dagen!

Det är ganska skönt att jag slutat så tidigt idag, då hinner jag utan problem samla krafter inför kvällens jobb! Egentligen städning också kanske?! Eller den kanske blir imorgon, jag har tvätt tid mellan 14 och 18, kanske lika bra att passa på då när man liks är igång. Fy vilket svammel inlägg det blev, men min hjärna är inte riktigt med idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0