Play a song for me appeljack and I'll sing

Jag och Maja har varit superduktiga, vi har städat hela lägenheten plus snart tvättat bort all tvätt! Ikväll ska vi basta och dricka vin hos Maja och senare dra på Harrys. Om en timma eller så kommer min älskade Rikard hem också. Hoppas han blir glad över allt vi städat och all tvätt som är tvättad. Nu ska jag torka golven som pricket över i:et :)



Now I'd go down to AppleJack's almost everyday
We'd sit and we'd drink applejack that old AppleJack had made
Then he'd take his banjo down then he'd ask me if I'd sing
And he would play the banjo and I'd play my tambourine


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag saknar er!

2010-11-07 @ 21:08:27
URL: http://100wordsforsnow.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0