Im dreaming of a white christmas

Nu var äntligen Rikards julklapp påväg, blev lite ändringar men endast till det bättre!
Trots att jag la mig innan 11 igår är jag ruskigt trött. Kan det bero på att jag inte lyckades somna föräns klockan passerat två?! Väldigt irriterande, inte nog med det så gick en stjärna och två adventsljusstakar sönder igår. När jag skulle byta gardiner i sovrummet hade jag inte allt som behövs så det hänger bara en kappa där. Tomt och tråkigt, men jag gav upp!
Utomhus är det betydligt varmare idag, vi har gått från -33 igår när det var som kallast till -15 idag. Inte alls tokigt! Och det bästa med allt är att bilen startade eftersom jag ska jobba ikväll :)

Vintern är riktigt mysig när det bara inte är så förbannat kallt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0